vrijdag 9 maart 2012

Helemaal blij!

Sinds een week ben ik de trotse bezitter van een MacBook PRO. Ik ben druk bezig om er mee te leren werken. Al mijn digitale foto's (25.000!) staan er al in. Ik heb al een filmpje gemaakt. Niets bijzonders hoor. Een roadtripje met een leuk texmex-deuntje erachter. Niets gemonteerd, maar gewoon 3 stukjes film achter elkaar plakken en een muziekje erachter. Gewoon, omdat het kan.... Eergisteren kwam "mijn baas" vertellen dat er misschien nog subsidie te krijgen was voor het aanschaffen van digitale leermiddelen. Ik heb een aanvraag gedaan voor het inrichten van een modelklas "onderwijs en moderne media. Stemkastjes, ipods, een slate en een documentencamera. Motivatie en verantwoording. Ik ben benieuwd. Als het goed is krijg ik snel iets te horen. Op loze momenten druk bezig met te kijken wat er allemaal voor leuks in de smartbordgalerij staat. Ik verveel me niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten