vrijdag 10 februari 2012

aan de slag.

Ik heb met diverse collega's gepraat over het feit dat ik een masterpiece ga maken voor de opleiding. Over het algemeen eigenlijk alleen maar bereidwillige collega's, die graag mee willen werken aan mijn onderzoek.
Allereerst wil ik gaan kijken hoe smartboarden worden ingezet tijdens de lessen. Een nulmeting maken dus. Deze nulmeting wil ik voor de voorjaarsvakantie gedaan hebben. Ik wil tevens van mijn collega's weten of ze het prettig vinden om samen met mij te gaan kijken of we de inzet een niveau kunnen verhogen. Ik krijg eigenlijk alleen maar positieve reacties. Als ik dan opper dat we misschien wel wat lessen kunnen gaan ontwikkelen die later in een (nog aan te schaffen) ELO gezet kunnen worden, wordt er niet afwijzend gereageerd. Er wordt wel (soms) gevraagd: "Wat is een ELO?".
Van het weekend wil ik de stof die we dag 5 hebben gekregen nog eens doornemen. (Kan ik meteen het bericht naar aanleiding van dag 5 nog eens bewerken.)Ik hoop dan ook duidelijk te hebben hoe en in welke vorm ik de nulmeting bij mijn collega's wil doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten